Ürün Özellikleri

Bu ürün yalnızca internet mağazamızda satılmaktadır

TEKZEN YOL YARDIM HİZMETİ


   • Tekzen Yol Yardım Premium Paketi, hizmetimizin satın alınmasından itibaren 6 ay geçerliliği bulunmaktadır.

   • Filolar, kuryeler, kargo firmaları, taksiler, ticari ve hafif ticari araçlar kapsam dışıdır.

   • Hizmet satın alım işleminizi gerçekleştirmenizden 1 iş günü sonrası aktivasyon linki telefonunuza mesaj olarak iletilecektir.

   • Telefonunuza gelecek SMS ile web aktivasyonunuzu tamamlamanız sonrası siparişinizin çağrı merkezi sistemine yansıması 1 iş günü sonra otomatik olarak gerçekleşecektir.

   • 14 gün içerisinde aktivasyonu gerçekleştirmeyen müşteriler hizmet hakkını kaybedecektir.

   • Yol Yardım Premium Paket Hizmeti İçin Kargo Gönderimi Yapılmamaktadır.

   • Kapsam dışında kalan masraflar Müşteri tarafından karşılanacaktır. 

   • 10 yaş ve üstü araçlar kapsam dışıdır.

   • Binek ve şahıs araçları için geçerlidir.

   • Paket içerisinde yer alan hizmetlerden sadece birinden yararlanılabilir.

   • Yol Yardım Hizmetinin kapsama girmesi için aracın daimi ikametgahından en az 25km uzakta olması gerekmektedir.

   • Hizmeti alan müşteri araç bilgilerini en fazla bir kez değiştirebilir.


*Not: Ürünle ilgili herhangi bir evrak ya da belge tarafınıza gönderilmemektedir.

  

Yol Yardım hizmetinden yararlanmak veya bilgi almak için sipariş numaranız ile birlikte 0850 480 75 18 no'lu Tekzen Araç Yardım çağrı merkezi hattını aramanız gerekmektedir. Aşağıda belirtilen kriterlere uymayan araçlar hizmetten organizasyon-indirimli olarak faydalanacaktır. Sipariş bilgilerine istinaden sisteme kişi bilgileri tanımlanmaktadır. Sipariş ismi ile ruhsat sahibi aynı kişi olmalıdır. Üyelik farklı bir isme devredilemez ve değişiklik yapılamaz.


·       Arıza Anında Aracın Çekilmesi Hizmeti: 6 Ay içerisinde 1 Kez / 250₺'e kadar

·       Kaza Anında Aracın Çekilmesi Hizmeti: 6 Ay içerisinde 1 Kez / 250₺'e kadar

·       Patlayan Lastiğin Değiştirilmesi Hizmeti: 6 Ay içerisinde 1 Kez / 250₺'e kadar

·       Benzin Bitimi Nedeniyle Aracın Çekilmesi Hizmeti: 6 Ay içerisinde 1 Kez / 250₺'e kadar

·       Akü Takviye Hizmeti: 6 Ay içerisinde 1 Kez / 250₺'e kadar

·       Aracın Kullanılamayışı Nedeniyle Konaklama Hizmeti: 6 Ay içerisinde 1 Kez 150₺'e kadar/gün (Max 3 gün)

·       Seyahate Devam Amacıyla Kiralık Araç Hizmeti: 6 Ay içerisinde 1 Kez 150₺'e kadar/gün (Max 2 gün)

·       Daimi İkametgâha Seyahat veya Geri Dönüş Seyahati Hizmeti: 6 Ay içerisinde 1 Kez Ücretsiz

·       Oto Çilingir Hizmeti: 6 Ay içerisinde 1 Kez / 250₺'e kadar


KOŞULLAR

 Binek Araçlar için;

1. Toplu mal ve insan taşımacılığında kullanılmamış, şoför ile veya şoför olmaksızın kiralanmamış,

2. Ağırlığı 3,5 tonu aşmamış olması kaydıyla, Remo Assistance’ye bilgileri teminat başlamadan önce bildirilen araç anlamındadır.

3. Sürücüsü dahil en çok 5 oturma yeri olan ve insan taşımak için imal edilmiş bulunan motorlu araçlardır.

4. Şoför ve öndeki yolcunun arkasındaki kısımda emniyet kemerleri veya emniyet kemeri montajı için tertibat, koltuk ve emniyet ekipmanı montajı için sabit tertibat aracın iç kısmının her tarafında, araçların yolcu bölümlerinde yer alan konfor özellikleri ve iç döşemeleri (örn. yer kaplamaları, havalandırma, iç aydınlatma, küllükler), iki yan panel boyunca arka camları bulunan (en arkada yük bölümünün sağ ve sol taraflarında cam bulunsun bulunmasın); şoför ve öndeki yolcuların bölümü ile insan veya eşya taşınması için kullanılan arka bölüm arasında sabit bir panel veya bariyer bulunmayan kapalı kasa motorlu taşıtlardır.

5. Ruhsatta şahıs ismine kayıtlı olan araçtır. Şirkete kayıtlı olan araçlar kapsam dışıdır.

6. Araç yardım hizmetlerinden yararlanma hakkı daimi ikametgahtan


1.     ARIZA veya KAZA ANINDA ARACIN ÇEKİLMESİ HİZMETİ

Aracın arızalanması veya kaza durumunda, Remo Assistance tarafından aracın en yakın servise naklini 6 ay içerisinde bir kez 250₺ limite kadar temin edecektir. Hizmetten Yararlanacak Müşteri’nin en yakın servisin dışında başka bir servise çekilmesini talep etmesi durumunda oluşacak ücret farkı Hizmetten Yararlanacak Müşteri tarafından karşılanacaktır. İl sınırları içerisinde yetkili servis yoksa en yakın servise nakli sağlanacaktır. Arıza veya Kaza Anında Aracın Çekilmesi Hizmet maliyeti dışında kalan köprü geçişleri, ücretli geçişler, otopark bedellleri vb. bedeller Hizmetten Yararlanacak Müşteri tarafından karşılanacaktır. Bu hizmetimiz 7/24 saat verilmektedir. Teminatların aşılması durumunda aşılan kısım Hizmetten Yararlanacak Müşteri tarafından ödenecektir. T.C. Karayolu sınıflamasına girmeyen yol veya bölgelerde çekme hizmeti verilememesinden Remo Assistance sorumlu olmayacaktır. Bu bölgelerde Remo Assistance'in veya Hizmetten Yararlanacak Müşterinin kendi imkânları ile sağlanmış hizmete ilişkin harcamalar Hizmetten Yararlanacak Müşteriye aittir. Bu menfaat kapsamında aracın tamir masraflarına ilişkin olarak herhangi bir meblağ ödenmeyecektir. Bu hizmetimiz Türkiye genelinde ve 7/24 sağlanmaktadır.


2.     PATLAYAN LASTİĞİN DEĞİŞTİRİLMESİ HİZMETİ

Herhangi bir nedenle lastiği patlayan veya zarar gören araca en uygun hizmet birimi gönderilir. Gönderilen hizmet birimi, olay yeri uygunsa ve Hizmetten Yararlanacak Müşterinin aracında yedek lastik var ise aracın lastiği değiştirilir. Bu hizmet 6 ay içerisinde bir kez 250₺ limit dâhilinde sağlanacaktır. Teminatların aşılması durumunda aşılan meblağ kadar olan ödemeyi Hizmetten Yararlanacak Müşteri yapacaktır. Lastiğin tamiri ile ilgili malzeme ücreti müşteri tarafından ödenir. Bu hizmetimiz Türkiye genelinde ve 7/24 sağlanmaktadır.


3.     BENZİN BİTİMİ NEDENİYLE ARACIN ÇEKİLMESİ HİZMETİ

Aracın benzinin bitmesi durumunda araç en yakın benzin istasyonuna 6 ay içerisinde bir kez 250₺ limit dâhilinde çekilecektir. Teminatların aşılması durumunda aşılan kısım Hizmetten Yararlanacak Müşteri tarafından ödenecektir. Bu hizmetimiz Türkiye genelinde ve 7/24 sağlanmaktadır.


4.     AKÜ TAKVİYE HİZMETİ

Araç ile yolculuk esnasında oluşabilecek akü bitimi durumunda, Remo Assistance ekibini göndererek aracın akü ihtiyacını (işçilik ve yol masrafı olarak 6 ay içerisinde 1 kez 250₺ limit dahilinde sağlayacaktır. Akü takviye ile ilgili malzeme ücreti Hizmetten Yararlanacak Müşteri tarafından ödenir. Bu hizmetimiz Türkiye genelinde ve 7/24 sağlanmaktadır.


5.     Aracın Arızalanması veya Kaza Yapması Nedeniyle Konaklama ve Seyahat 

Aracın arızalanması veya kaza yapması durumunda, aracın çekildiği yetkili serviste Remo Assistance, Hizmetten Yararlanacak Müşteri'nin arzusu doğrultusunda, aşağıdaki seçeneklerden birini karşılayacaktır: 

a. Eğer arıza 72 saatten saat içinde tamir edilemez ise, 72 saatten sonra azami 3 gece, günlük 150₺ limite kadar aracın onarımını bekleme amacıyla konaklama masrafları (Standart oda+kahvaltı), ya da, 

b. Araç arızalanmayı izleyen 72 saatten daha uzun süre tamir edilmemiş ise,72 saatten sonra mümkün olabilen durumlarda ekonomik sınıf binek (B Sınıf) bir araç temin edilecek ve daimi ikametgâhına dönüş veya yolculuğun tamamlanabilmesi için, azami 48 saat süreyle günlük 150₺ limite kadar kiralık araç sağlanacaktır.

c. Tamir süresi arızalanmayı izleyen 72 saati aşarsa, Remo Assistance, Hizmetten Yararlanacak Müşterinin Daimi İkametgâh’a dönüşünde meydana gelen seyahat masraflarını veya Hizmetten Yararlanacak Müşteri seyahate devam etmek isterse, seyahat için planlanan yere kadar olan seyahat masraflarını ödeyecektir. Ancak, bu son seçenek dâhilinde yapılacak olan masrafların, Daimi İkametgâh’a dönüş mesafesini aşmaması gerekir. 

Seyahat süresi 500 km’yi aşıyorsa ekonomi sınıfı uçak bileti, 500 km’yi aşmıyorsa otobüs bileti Remo Assistance tarafından sağlanır ve ödenir. Bu hizmetlerimiz 7/24 saat verilmektedir. Teminatların aşılması durumunda aşılan kısım Hizmetten Yararlanacak Müşteri tarafından ödenecektir. 


Koşullar:

·         Hizmetten Yararlanacak Müşteri hizmeti kullanabilmesi için aracını Remo Assistance’a çektirmek zorundadır.

·         Aracın tamir süreci Remo Assistance’ın çektiği serviste tamir edilmelidir.

·         Aracın çekildiği servisten Remo Assistance’a aracın tamir süreci ile ilgili rapor yollanması ve Hizmetten Yararlanacak Müşteri ile servis arasında yapılan tamir sözleşmesinin gönderilmesi dahilinde teminatlara uygun olması durumunda Hizmetten Yararlanacak Müşteri hizmetten yararlanabilecektir.

·         Araç tamir sürecindeyken verilecek hizmetlerin tüm rezervasyonunu Remo Assistance yapmalıdır.


6.     OTO ÇİLİNGİR HİZMETİ

Remo Assistance, Hizmetten Yararlanacak Müşterinin aracının kapısının kilitli kalması, kapının açılmaması durumlarında Türkiye genelinde 6 Ay İçerisinde 250₺ limit dahilinde 7/24 çilingir hizmeti sunmaktadır. Teminatların aşılması durumunda aşılan kısım hizmetten yararlanacak müşteri tarafından karşılanacaktır.

Yorumlar

Taksit Seçenekleri

İade ve Değişim Koşulları

İade ve Değişim İşlemleri


Satın aldığınız ürün / ürünlere ilişkin teslimatın yapıldığı tarihten itibaren 30 gün içerisinde iade talebinde bulunabilirsiniz.


ADIM ADIM KOLAY İADE SÜRECİ 


    1-) Üye girişi yaptıktan sonra, hesabım sayfasına gel " siparişlerim " menüsüne gir ve iade etmek istediğin siparişin yanındaki "iade et" butonuna tıklayın

    2-) Adres bilgilerini onaylayın

    3-) İade / Değişim yapmak istediğiniz ürün / ürünleri seçin

    4- ) Ürünün iade nedenini seçerek kısaca iade nedenini açıkladıktan sonra formu kaydedin.

    5-) İade talebini en kısa süre içerisinde müşteri hizmetleri ekibimiz tarafından incelenecek ve hem size gönderilecek SMS mesajları hem de iade takibi sayfamızı kullanarak talebiniz ile ilgili         gelişmelerden  haberdar  olabileceksiniz.

    6-) Talebiniz ekibimiz tarafından onaylandıktan sonra ürünü göndermeniz gereken iade adresi veya iade gönderi kodu size gönderilecektir.

    7-) İade adresine geri gönderdiğiniz ürünün iadeye uygunluğu kontrol edilerek herhangi bir sorun görülmediği taktirde iade işleminiz tamamlanacaktır. Aksi durumda ürün / ürünler adresinize geri           gönderilecektir.

        

    İade ve Değişim Hakkında Bilmeniz Gerekenler


  • İadeler mutlak surette orijinal kutu/ambalajı ve faturası ile birlikte yapılmalıdır.
  • Bütün standart aksesuarları hasarsız ve tam olarak orijinal paketleri ile birlikte gönderilmelidir.
  • Demonte olarak gönderilen ürünlerin kurulumu yapıldıktan sonra değişim ve iade kapsamına girmemektedir.
  • Kurulum gerektiren ürünler mutlaka yetkili servis tarafından açılmalı ve kurulumu yapılmalıdır. Yetkili servis dışında açılan ürünler garanti ve iade kapsamı dışında kalabilir. Servis kurulumu esnasında üründe sorun tespit edilirse tutanak ile değişim/iade işlemleri yapılabilir
  • Hediye verilen promosyonlu, kampanyalı ürünler de orijinal paketleri ile birlikte gönderilmelidir.
  • Tüketicinin özel istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan, niteliği itibariyle geri gönderilmeye elverişli olmayan, çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünler iade edilemez.
  • Her türlü Kozmetik Ürünler, ve Kişisel Bakım Ürünleri, her türlü Elektronik ürünlerin ve Kırtasiye sarf malzemelerin ancak ambalajları açılmamış olması şartı ile iadesi kabul edilir. Ambalajı açılan / kullanımı gerçekleşen elektronik ürünlerin iadesi / değişimi için yetkili servis raporu alınması gereklidir.
  • Satın aldığınız ürünün arızalanması durumunda fatura ve garanti belgesi ile ürünün servisine doğrudan başvuruda bulunabilirsiniz. Ürünün
    garanti süresi boyunca teknik servislerden ücretsiz destek alabilirsiniz.    

İlginizi Çekebilir


Bu Kategoride En Çok Satılan Ürünler

Tekzen Yol Yardım Hizmeti

 
39,90 TL (KDV Dahil)
4,43 TL x 9 Ay
Üye Girişi Üye Ol Sipariş Takibi Canlı Destek
0 Sepetinizde ki Ürün Sayısı
SEPETE GİT