Ürün stokta var mı?
Tekzen.com.tr üzerinde satılan ürünlerin büyük bir bölümü stoklarımızda bulunan ürünlerdir.
Stoklarımızda bulunmayan ürünler tedarikçi firmalarımızdan temin edilerek size gönderilmektedir.
Temin edilemeyen ürünler ortalama 3 iş günü içerisinde tarafınıza yazılı olarak bildirilecektir.
Yaptığım alışverişlerden Tekzen Kart puan kazanabilir miyim?
Evet. Yapacağınız alışverişlerden Tekzen Kart puanı kazanabilirsiniz.
Tekzen mağazalarında veya tekzen.com.tr’de kazandığınız puanları 100 TL ve üzeri tüm alışverişlerinizde harcayabilirsiniz.
Siparişim ne zaman kargoya verilir?
Siparişlerinizde bulunan ürünlerin tahmini kargoya veriliş sürelerini ürün detay sayfasından görebilirsiniz.
Siparişimin kargo takip numarasını öğrenebilir miyim?
Siparişiniz kargoya teslim edildikten sonra sipariş takibi sayfasını kullanarak kargo takip numaranızı öğrenebilirsiniz.
Sitenizde hangi ödeme seçenekleri ile alışveriş yapabilirim?
Sitemizde kredi kartı, havale, EFT, HOPİ, BKM Express ve telefonla sipariş aracılığı ile ödeme yapabilirsiniz.
Kapıda ödeme seçeneği bulunuyor mu?
Kapıda ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır.
Hangi kargo şirketi ile çalışıyorsunuz?
Tüm kargo şirketleri ile iş birliği içerisindeyiz.
Ürünü satın alma aşamasında “Teslimat Sayfası” adımında hangi kargo ile teslim edileceği bilgisi yer almaktadır.
Teslimat aşamasında nelere dikkat etmeliyim?
Siparişinizi mutlaka kargo firmasının görevlisi ile birlikte kontrol ediniz.
Kargo paketinde veya üründe hasar varsa, eksik aksesuar veya ürün yer aldıysa “Tespit Tutanağı” doldurunuz.
Ürünü bu koşullarda Tekzen’e geri gönderebilirsiniz.
Kurulum gerektiren (buzdolabı, çamaşır makinesi vb.) ürünlerde teslim sonrası ürün montajı/kurulumu için çağıracağınız yetkili servisin ürünü kontrol etmesi gerekmektedir.
İade işlemini nasıl başlatacağım?
1- Sipariş takip sayfasına gidin.
2- Sipariş sayfasının sağ tarafında bulunan "İade Talebi Oluştur "
butonuna basın.
3- İşlem yapılmasını istediğiniz ürünü seçerek ilgili formu doldurun.
Kaydet ve bitir butonuna bastıktan sonra kaydınız oluşturulmuş olacaktır.
Talebiniz onaylandıktan sonra ekranda görülecek olan kargo gönderi kodunu kullanarak belirtilen tarihe kadar ürünü bize gönderin.
Detaylı bilgi;
"Kolay İade"
İade kapsamındaki koşullar hakkında bilgi almak istiyorum.
İadeler mutlak surette orijinal kutu/ambalajı ve faturası ile birlikte yapılmalıdır.
Bütün standart aksesuarları hasarsız ve tam olarak orijinal paketleri ile birlikte gönderilmelidir.
Hediye verilen promosyonlu, kampanyalı ürünler de orijinal paketleri ile birlikte gönderilmelidir.
Telefon, fotoğraf makinesi, taşınabilir ve görüntülü elektronik cihazlar vb. için; ürün ekranında yer alan koruma bandı çıkarılmamış olmalıdır.
Ekranda ve cihazın diğer yerlerinde çizik, hasar, darbe, sıvı teması vs. olmamalıdır.
Tüketicinin özel istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan, niteliği itibariyle geri gönderilmeye elverişli olmayan, çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünler iade edilemez.
Her türlü Kozmetik Ürünler, ve Kişisel Bakım Ürünleri, her türlü Elektronik ürünlerin ve Kırtasiye sarf malzemelerin ancak ambalajları açılmamış olması şartı ile iadesi kabul edilir.
Ambalajı açılan / kullanımı gerçekleşen elektronik ürünlerin iadesi / değişimi için yetkili servis raporu alınması gereklidir.
Hijyenik ürünler (iç çamaşırı gibi), süpermarket ürünleri (gıda ürünleri gibi), gazete, dergi gibi süreli yayınlar iade edilemez.
Satın aldığınız ürünün arızalanması durumunda fatura ve garanti belgesi ile ürünün servisine doğrudan başvuruda bulunabilirsiniz.
Ürünün garanti süresi boyunca teknik servislerden ücretsiz destek alabilirsiniz.