Ürün Özellikleri

Bu ürün yalnızca internet mağazamızda satılmaktadır

OTO YIKAMA İNDİRİM HİZMETİ

   • Oto Yıkama İndirim Hizmetimizin, satın alınmasından itibaren 6 ay geçerliliği bulunmaktadır.
   • İndirim; hizmet alacağınız bölgede yer alan anlaşmalı kurumun liste fiyatından minimum net %20 indirim olacak şekilde uygulanır.
   • Oto Yıkama randevusu hafta içi mesai gün ve saatlerinde verilmektedir. Bayram, Resmi Tatil, Hafta Sonu, Mesai saatleri dışında vb. dönemlerde randevu verilmemektedir.
   • Oto Yıkama Hizmeti İçin Kargo Gönderimi Yapılmamaktadır.
   • Size en yakın hizmet noktasını öğrenmek ve oto yıkama randevusu almak için 0850 480 75 18 no`lu çağrı merkezi hattını arayabilirsiniz.
   • Randevu almak istediğiniz günden en az 48 saat öncesinde çağrı merkezini aramanız gerekmektedir.
   • Sipariş ismi ile kullanıcı aynı kişi olmalıdır.
   • Üyelik farklı bir isme devredilemez ve değişiklik yapılamaz.

Koşullar;
Remo Assistance, Hizmetten Yararlanacak Müşterilere oto yıkama hizmetini indirimli olarak sunmaktadır. Bu hizmet Remo Assistance tarafından 6 ay içerisinde 1 kez organizasyon-indirimli olarak verilmektedir. Organizasyondan doğan masraflar Hizmetten Yararlanacak Müşteri tarafından karşılanacaktır. Hizmetten Yararlanacak Müşterinin minimum 48 saat öncesinden müşteri hizmetleri hattını arayarak randevu alması gerekmektedir. Oto Yıkama hizmeti kullanımı hafta içi mesai saatleri (09:00-17:00) dahilinde sağlanmaktadır.
 
Kapsam
· Fırçasız araç dış yüzey temizlenmesi
· Araç iç yüzey temizliği (Tüm plastik aksamlar)
· Araç içi Paspas Temizliği
· Araç camı temizliği

Yorumlar

Taksit Seçenekleri

İade ve Değişim Koşulları

İade ve Değişim İşlemleri


Satın aldığınız ürün / ürünlere ilişkin teslimatın yapıldığı tarihten itibaren 30 gün içerisinde iade talebinde bulunabilirsiniz.


ADIM ADIM KOLAY İADE SÜRECİ 


    1-) Üye girişi yaptıktan sonra, hesabım sayfasına gel " siparişlerim " menüsüne gir ve iade etmek istediğin siparişin yanındaki "iade et" butonuna tıklayın

    2-) Adres bilgilerini onaylayın

    3-) İade / Değişim yapmak istediğiniz ürün / ürünleri seçin

    4- ) Ürünün iade nedenini seçerek kısaca iade nedenini açıkladıktan sonra formu kaydedin.

    5-) İade talebini en kısa süre içerisinde müşteri hizmetleri ekibimiz tarafından incelenecek ve hem size gönderilecek SMS mesajları hem de iade takibi sayfamızı kullanarak talebiniz ile ilgili         gelişmelerden  haberdar  olabileceksiniz.

    6-) Talebiniz ekibimiz tarafından onaylandıktan sonra ürünü göndermeniz gereken iade adresi veya iade gönderi kodu size gönderilecektir.

    7-) İade adresine geri gönderdiğiniz ürünün iadeye uygunluğu kontrol edilerek herhangi bir sorun görülmediği taktirde iade işleminiz tamamlanacaktır. Aksi durumda ürün / ürünler adresinize geri           gönderilecektir.

        

    İade ve Değişim Hakkında Bilmeniz Gerekenler


  • İadeler mutlak surette orijinal kutu/ambalajı ve faturası ile birlikte yapılmalıdır.
  • Bütün standart aksesuarları hasarsız ve tam olarak orijinal paketleri ile birlikte gönderilmelidir.
  • Demonte olarak gönderilen ürünlerin kurulumu yapıldıktan sonra değişim ve iade kapsamına girmemektedir.
  • Kurulum gerektiren ürünler mutlaka yetkili servis tarafından açılmalı ve kurulumu yapılmalıdır. Yetkili servis dışında açılan ürünler garanti ve iade kapsamı dışında kalabilir. Servis kurulumu esnasında üründe sorun tespit edilirse tutanak ile değişim/iade işlemleri yapılabilir
  • Hediye verilen promosyonlu, kampanyalı ürünler de orijinal paketleri ile birlikte gönderilmelidir.
  • Tüketicinin özel istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan, niteliği itibariyle geri gönderilmeye elverişli olmayan, çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünler iade edilemez.
  • Her türlü Kozmetik Ürünler, ve Kişisel Bakım Ürünleri, her türlü Elektronik ürünlerin ve Kırtasiye sarf malzemelerin ancak ambalajları açılmamış olması şartı ile iadesi kabul edilir. Ambalajı açılan / kullanımı gerçekleşen elektronik ürünlerin iadesi / değişimi için yetkili servis raporu alınması gereklidir.
  • Satın aldığınız ürünün arızalanması durumunda fatura ve garanti belgesi ile ürünün servisine doğrudan başvuruda bulunabilirsiniz. Ürünün
    garanti süresi boyunca teknik servislerden ücretsiz destek alabilirsiniz.    

İlginizi Çekebilir


Bu Kategoride En Çok Satılan Ürünler

Tekzen Oto Yıkama İndirim Hizmeti

Tekzen Araç Yardım Hizmetleri
 
4,50 TL (KDV Dahil)
0,50 TL x 9 Ay
Üye Girişi Üye Ol Sipariş Takibi Canlı Destek
0 Sepetinizde ki Ürün Sayısı
SEPETE GİT