Ürün Özellikleri
Seajet 2 Komponentli 039 Platinum Zehirli Boya
En yüksek performansa sahip, kendini yenileyen (self-polishing) bir zehirli boya ürünü olan SEAJET 039 Platinum kirlenmenin en ciddi düzeyde olduğu Kuzey Avrupa, Akdeniz ve Karayipler bölgesi dahil çok çeşitli denizlerde ve farklı su sıcaklıklarında iyi performans gösterecek şekilde tasarlanmış üstün, çok-sezonluk, kendini yenileyen bir zehirli boyadır.
039 Platinum fırçayla, ruloyla veya spreyle tatbik edilebilen bakır oksit bazlı bir üründür. Başından itibaren gerekli miktarda katlar halinde uygulanması kaydıyla, üç sezona kadar koruma sağlayabilir.
Kaplama, teknenin suya indirilmesinden sonra, suyla ‘hidroliz’ olarak adlandırılan bir kimyasal reaksiyona girer; tekneyle temas eden suyun hareketi sonucunda, film tabakası kademeli olarak aşınarak yüzeye yeni bir biyosid tabakasının ortaya çıkmasını sağlar ve böylece pisliğintekneye tutunmasını zorlaştırır veya imkansız hale getirir.
Bu sürekli ve güvenilir etkisi sayesinde, 039 Platinum uzun süre denizde kalacak ve düzenli şekilde kıyıya çekilmeyecek ‘açık deniz gezi yatları için mükemmel bir seçimdir.
039 Platinum ürünü 2.0 ve 4.0 litrelik teneke kutularda orta mavi, lacivert, kırmızı ve siyah renk seçenekleriyle satışa sunulmaktadır. Ambalajın kapağında Kuproz (Bakır) oksit toz vardır (Bileşen B); bu tozun ürün kullanılmadan önce kutunun içindekiyle (Bileşen A) iyice karıştırılması gerekir.
Seajet 039 Platinium (2 Komponentli)
Önerilen Kullanım Yerleri
Alüminyum hariç her tür teknenin en fazla kirlenen bölgelerinde. Yeni ileri reçine teknolojisi
Ana Özellikleri
Üstün performans. Profesyonel yarış tekneleri ve açık deniz tekneleri için en iyi kirletici önleme performansı.
Fibreglass için uygun
Ahşap için uygun
Çelik için uygun
Tatlı su için uygun değil
Kuruyan batak demirleme yerleri için uygun değil
Rulo ile yapılan boyada kaplama alanı
9.6m²/lt
Ambalaj
2lt, 4lt, 20lt
Dayanma Ömrü
İki sezon (rulo ile 3 kat)
Yorumlar
Taksit Seçenekleri
İade ve Değişim Koşulları
İade ve Değişim İşlemleri
Satın aldığınız ürün / ürünlere ilişkin teslimatın yapıldığı tarihten itibaren 30 gün içerisinde iade talebinde bulunabilirsiniz.
ADIM ADIM KOLAY İADE SÜRECİ
1-) Üye girişi yaptıktan sonra, hesabım sayfasına gel " siparişlerim " menüsüne gir ve iade etmek istediğin siparişin yanındaki "iade et" butonuna tıklayın
2-) Adres bilgilerini onaylayın
3-) İade / Değişim yapmak istediğiniz ürün / ürünleri seçin
4- ) Ürünün iade nedenini seçerek kısaca iade nedenini açıkladıktan sonra formu kaydedin.
5-) İade talebini en kısa süre içerisinde müşteri hizmetleri ekibimiz tarafından incelenecek ve hem size gönderilecek SMS mesajları hem de iade takibi sayfamızı kullanarak talebiniz ile ilgili gelişmelerden haberdar olabileceksiniz.
6-) Talebiniz ekibimiz tarafından onaylandıktan sonra ürünü göndermeniz gereken iade adresi veya iade gönderi kodu size gönderilecektir.
7-) İade adresine geri gönderdiğiniz ürünün iadeye uygunluğu kontrol edilerek herhangi bir sorun görülmediği taktirde iade işleminiz tamamlanacaktır. Aksi durumda ürün / ürünler adresinize geri gönderilecektir.
İade ve Değişim Hakkında Bilmeniz Gerekenler
- İadeler mutlak surette orijinal kutu/ambalajı ve faturası ile birlikte yapılmalıdır.
- Bütün standart aksesuarları hasarsız ve tam olarak orijinal paketleri ile birlikte gönderilmelidir.
- Demonte olarak gönderilen ürünlerin kurulumu yapıldıktan sonra değişim ve iade kapsamına girmemektedir.
- Kurulum gerektiren ürünler mutlaka yetkili servis tarafından açılmalı ve kurulumu yapılmalıdır. Yetkili servis dışında açılan ürünler garanti ve iade kapsamı dışında kalabilir. Servis kurulumu esnasında üründe sorun tespit edilirse tutanak ile değişim/iade işlemleri yapılabilir
- Hediye verilen promosyonlu, kampanyalı ürünler de orijinal paketleri ile birlikte gönderilmelidir.
- Tüketicinin özel istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan, niteliği itibariyle geri gönderilmeye elverişli olmayan, çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünler iade edilemez.
- Her türlü Kozmetik Ürünler, ve Kişisel Bakım Ürünleri, her türlü Elektronik ürünlerin ve Kırtasiye sarf malzemelerin ancak ambalajları açılmamış olması şartı ile iadesi kabul edilir. Ambalajı açılan / kullanımı gerçekleşen elektronik ürünlerin iadesi / değişimi için yetkili servis raporu alınması gereklidir.
- Satın aldığınız ürünün arızalanması durumunda fatura ve garanti belgesi ile ürünün servisine doğrudan başvuruda bulunabilirsiniz. Ürünün
garanti süresi boyunca teknik servislerden ücretsiz destek alabilirsiniz.
- Detaylı bilgi için İade Prosedürü sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.