MasterPass Nedir?
MasterPass internete bagli tüm cihazlarla her seferinde ödeme karti bilgisi girmeden kolay ve güvenli alisveris yapmanizi saglayan MasterCard’in online ödeme çözümüdür.

Masterpass’e nasil üye olabilirim?

MasterPass’e iki farkli sekilde üye olabilirsiniz:

·        MasterPass Türkiye websitesi üzerinden 

·        MasterPass’in geçerli oldugu isyerlerinde ödeme esnasinda

MasterPass kullanici adiniz kayit esnasinda verdiginiz cep telefonu numaranizdir. Ödeme esnasinda yapilan kayit islemi sonrasinda MasterPass hesap sifreniz kayit esnasinda kullandiginiz cep telefonuna SMS ile iletilecektir.

MasterPass kullanimi güvenli midir?
MasterPass, MasterCard tarafindan sunulan global bir dijital ödeme çözümüdür..MasterPass’e eklediginiz bilgileriniz bankadaki kayitli cep telefonunuz ile dogrulanarak, SMS onayi sonrasi eklenebilir veya degistirilebilir. MasterCard’in uygulamasi olan MasterPass ile güvenle alisveris yapabilirsiniz.

MasterPass’e nasil kart eklerim?

MasterPass Türkiye web sitesi üzerinden hesabiniza giris yaparak MasterPass’e kart ekleyebileceginiz gibi, MasterPass’in geçerli oldugu magazalardan alisveris gerçeklestirirken de kart ekleyebilirsiniz. Kart bilgilerinizi girdikten sonra kartinizin bagli oldugu bankadan onayli cep telefonunuza iletilen dogrulama SMS’inde yer alan kodu girerek islemi güvenli bir sekilde tamamlayabilirsiniz.

MasterPass’e hangi kartlari ekleyebilirim?

MasterPass’e asagidaki listede yer alan bankalarin MasterCard, Visa ve American Express logolu kredi kartlarini ekleyebilirsiniz:

·        Akbank

·        Aktifbank

·        Albaraka Türk

·        ING Bank

·        Denizbank

·        Finansbank

·        Garanti Bankasi

·        Halk Bankasi

·        HSBC

·        Odeabank

·        Türkiye İs Bankasi

·        Vakifbank

·        Yapi Kredi

·        Ziraat Bankasi

MasterPass’e kayitli kartlarimi nasil yönetebilirim?

MasterPass Türkiye web sitesi üzerinden hesabiniza giris yaparak MasterPass’te kayitli bulunan  kartlarinizi yönetebilirsiniz. Ayrica MasterPass’in geçerli oldugu isyerlerinin (varsa) kullanici profili yönetim ekranlarindan ya da ilgili isyerlerinden alisveris yaparken de kartlarinizi ekleyip çikarabilirsiniz.

MasterPass kullanimi ücretli mi?
MasterPass kullanicilar için ücretsiz bir hizmettir.

MasterPass'i alisveris yapmak için nasil kullanabilirim?

MasterPass’in geçerli oldugu her isyerindeki ilk alisverisinizde güvenliginiz için MasterPass hesabinizda bulunan kartlardan birine ait bankadaki kayitli cep telefonunuza gönderilen tek kullanimlik sifre ile kendinizi dogrulamaniz gerekmektedir. Sonrasinda gerçeklestirdiginiz alisverislerde hesabinizdaki kartlardan herhangi biri ile güvenli ve kolay bir sekilde alisverislerinizi tamamlayabilirsiniz. Ayrica yeni kart ve adres eklemek için MasterPass Türkiye internet sitesini kullanabilirsiniz.

MasterPass ile ödeme yaparken ödül/puan kullanabilir miyim?

MasterPass ile yaptiginiz ödemelerde ödül/puan kazanimlariniz kartinizin bagli oldugu bankanin sizin için belirledigi kurallar çerçevesinde devam eder. MasterPass’e kaydettiginiz kartinizda biriken ödülleri/puanlari alisveris yaptiginiz isyeri destekledigi takdirde kullanabilirsiniz.

MasterPass ile ödeme yaparken taksit kullanabilir miyim?

Alisveris yaptiginiz isyeri taksitli ödemeyi destekliyorsa, ödeme yaparken taksit kullanabilrsiniz.

Bir isyerinde MasterPass'e baglanmak ne demek? Bunu nasil yapabilirim?

MasterPass üyesi is yerlerinde hesabinizi kullanabilmek için is yerinin (varsa) kullanici profili yönetim ekranlarinda ya da alisveris esnasinda MasterPass’e kayitli cep telefon numaranizi girdikten sonra MasterPass’e kayitli kartlarinizdan birinin bagli oldugu bankadan size gelen dogrulama mesajini isyerinin websitesinde/mobil uygulamasinda açilan ekrana girmeniz gerekmektedir. Bu islemin ardindan daha önce kaydetmis oldugunuz ödeme bilgileriniz islem yapmak istediginiz MasterPass üyesi isyerinde kullaniminiza açilacaktir. Bu islem sonrasinda ödeme bilgilerinizi seçerek isleminizi hizli ve güvenli bir sekilde tamamlayabilirsiniz.

MasterPass’i hangi isyerlerinde kullanabilirim?

Hesabiniza eklediginiz ödeme bilgilerinizi MasterPass logosu gördügünüz dünya çapindaki binlerce isyerinde kullanabilirsiniz. 

MasterPass’i yurtdisinda kullanabilir miyim?

Masterpass’inize kayitli kartlarinizi kullanarak MasterPass’in geçerli oldugu dünya çapindaki tüm isyerlerinde alisveris yapabilirsiniz. 

MasterPass’i hangi web veya mobil tarayicilarda kullanabilirim?

MasterPass’in geçerli oldugu isyerlerinin hizmet verdigi tüm güncel web ve mobil tarayicilarda kullanabilirsiniz.

Kullanmak istedigim kartimin isyerinde kabul edilmemesi durumunda ne yapmaliyim?

MasterPass hesabiniza kaydedilen kartlarla tüm isyerlerinde alisveris yapabilirsiniz. Bazi durumlarda (limit yetersizligi, kartinizin internet alisverisine açik olmamasi, isyerinin yetkileri, vb.)  isyeri ya da kartinizin bagli oldugu banka islemlerinizi onaylamayabilir. Bu durumda alisveris yaptiginiz isyeri ya da bankanizin müsteri temsilcisiyle görüsmeniz gerekmektedir.


Ödeme esnasinda MasterPass hesap sifrem soruluyor, ne yapmaliyim?

Bazi isyerleri alisveris sirasindaki sahtecilik risklerini azaltmak için MasterPass tarafindan saglanan çesitli güvenlik mekanizmalarindan faydalanir. İslem sirasinda MasterPass hesap sifrenizle kendinizi dogrulama da MasterPass’in islem güvenligini saglamak için kurguladigi ekstra güvenlik adimlarindan biridir. Sifreniz üye isyeri ile paylasilmamakta, MasterPass’e ait sunucularda güvenli bir sekilde tutulmaktadir.

Tek kullanimlik sifre (OTP) nedir, nasil kullanabilirim?

Bazi isyerleri alisveris sirasindaki sahtecilik risklerini azaltmak için MasterPass tarafindan saglanan çesitli güvenlik mekanizmalarindan faydalanir. İslem sirasinda tek kullanimlik sifre ile dogrulama da MasterPass’in islem güvenligini saglamak için kurguladigi ekstra güvenlik adimlarindan biridir. Bu dogrulama sifresi kartinizin bagli oldugu bankada kayitli cep telefonunuza SMS ile iletilir ve sadece sizin tarafinizdan tek bir defaya mahsus kullanilabilir. MasterPass tek kullanimlik sifre prosedürleri asagidaki gibidir:

·        İslem esnasinda dogrulama sifresin 3 defa art arda yanlis girdiginizde “Tek kullanimlik sifre deneme hakkiniz dolmustur“ uyarisi gösterilir. Bu uyariyi aldiktan sonra isleminize devam edemezsiniz, tekrar baslamaniz gerekmektedir.

·        Tek kullanimlik sifre cep telefonuna gönderildikten sonra 3 dk içinde kullanilmalidir. Süre dolduktan sonra girildiginde “Tek kullanimlik sifre kullanim süresi dolmustur” uyarisi gösterilir. Bu uyariyi aldiktan sonra isleminize devam edemezsiniz, tekrar baslamaniz gerekmektedir.

·        İsyeri websitesi/mobil uygulamasinda dogrulama ekrani gösterildikten sonra 15 dk içerisinde herhangi bir zamanda ekrandaki “Tekrar sifre gönder” ibaresine tiklayarak tek kullanimlik sifre talep edebilirsiniz. Ayni islemde en fazla 3 defa tekrar OTP gönderilmesini talep edebilirsiniz. 4. defa talep ettiginizde “Tek kullanimlik sifre talebi limitinizi astiniz. Lütfen baska bir islemde 3 dk sonra tekrar deneyiniz.” Uyarisi gösterilir.

MasterPass’e kartimi ekleyemiyorum, ne yapmaliyim?

·        Kart bilgilerinizi dogru girdiginizden emin olunuz. Kart bilgileriniz dogru bir sekilde girdiyseniz kartinizin bagli oldugu Banka tarafinda kayitli cep telefonu numaraniza tek kullanimlik sifrenin yer aldigi SMS’in geldiginden emin olunuz.

·        Kart bilgilerinizi dogru girmenize ragmen dogrulama SMS almiyorsaniz, kartinizin bagli oldugu bankayla iletisime geçerek cep telefonu ve diger kisisel bilgilerinizin dogru bir sekilde tanimlandigindan emin olunuz.

·        Dogrulama SMS’ini alip ekrana dogru bir sekilde girmenize ragmen hata aliyorsaniz, lütfen masterpassturkiye@mastercard.com adresinden bizimle iletisime geçiniz.

MasterPass sifremi unuttum nasil sifirlayabilirim?

·        Sifrenizi unutmaniz durumunda "Sifremi Unuttum" sayfasindan sifrenizi sifirlayabilirsiniz. MasterPass’e kayitli kartlarnizdan herhangi birine ait bilgileri girerek kartinizin bagli oldugu bankada kayitli cep telefonunuza iletilen dogrulama SMS’inde yer alan kodu girerek kendinizi dogruladiktan sonra sifrenizi sifirlayabilirsiniz.

·        Kart bilgilerinizi dogru girmenize ragmen dogrulama SMS’i almiyorsaniz, kartinizin bagli oldugu bankayla iletisime geçerek cep telefonu ve diger kisisel bilgilerinizin dogru bir sekilde tanimlandgindan emin olunuz.


 

MasterPass’e kayit olurken kullandigim cep telefonu numaram degisti, ne yapmaliyim?

Eger MasterPass’e kaydolurken kullandiginiz cep telefonu numaraniz degistiyse, yeni numaranizi kullanarak MasterPass’e üye olabilirsiniz. Eski numaraniza ait MasterPass hesabinizi silinmesini istiyorsaniz masterpassturkiye@mastercard.com üzerinden bize ulasabilirsiniz.

MasterPass hesabimi nasil silebilirim?

Hesabinizi silmenizi gerektiren nedenleri sizden duymak isteriz. masterpassturkiye@mastercard.com adresinden bizimle iletisime geçerek hesap silme konusunda destek alabilirsiniz.

Hesabim Kilitlendi, ne yapmaliyim?

MasterPass kart sahiplerini çesitli istenmeyen durumlardan korumak adina bazi yöntemler uygulamaktadir. Hesabinizin kilitlenmesi de bu kapsamda yapilan uygulamalardan biridir. Hesabiniz kilitlendiginde güvenliginiz için MasterPass hesabiniz alisverise kapatilir ve MasterPass’e kayitli kartlariniz ile islem gerçeklestirilmesine izin verilmez.

MasterPass hesabiniz bloklandiginda "Sifremi Unuttum" sayfasindan sifrenizi sifirlayarak hesabinizdaki blokeyi kaldirabilirsiniz.

MasterPass hesabimin oldugu telefon çalindi, ne yapmaliyim?

Endiselenmeyin, MasterPass telefonunuzda size ait bir veri barindirmaz. Ancak yine de masterpassturkiye@mastercard.com üzerinden bizimle iletisime geçtiginiz takdirde MasterPass hesabinizi geçici olarak devredisi birakmak için size yardimci olacagiz.

Üye Girişi Üye Ol Sipariş Takibi Canlı Destek
0 Sepetinizde ki Ürün Sayısı
SEPETE GİT